In una prughjezzione trasformativa da a rinumata sucietà di ricerca Wood Mackenzie, u futuru di i sistemi fotovoltaici (PV) in l'Europa Occidentale piglia u centru. A previsione indica chì in a prossima dicada, a capacità installata di sistemi fotovoltaici in l'Europa Occidentale aumenterà à un impressionante 46% di u totale di u cuntinente europeu tutale. Questa crescita ùn hè micca solu una maraviglia statistica, ma un tistimunianza di u rolu pivotale di a regione in a riduzione di a dipendenza da u gas naturale impurtatu è a guida di u viaghju imperativu versu a decarbonizazione.
In una rivelazione rivoluzionaria, l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà liberatu a so visione per u futuru di u trasportu glubale. Sicondu u rapportu "World Energy Outlook", publicatu recentemente, u numeru di veiculi elettrici (EVs) chì naviganu in e strade di u mondu hè prontu à cresce quasi decuplicatu da l'annu 2030. Stu cambiamentu monumentale hè previstu da esse guidatu da una cumminazione di e pulitiche di u guvernu in evoluzione. è un impegnu crescente per l'energia pulita in i principali mercati.
L'industria solare europea hè stata buzzing with anticipation and preoccupazioni per i 80GW riportati di moduli fotovoltaici (PV) invenduti attualmente stoccati in magazzini in tuttu u cuntinente. Sta rivelazione, dettagliata in un rapportu di ricerca recente da a cumpagnia di cunsulenza norvegese Rystad, hà suscitatu una serie di reazzioni in l'industria. In questu articulu, seceremu i risultati, scopre e risposte di l'industria, è cuntemplate l'impattu potenziale nantu à u paisaghju solare europeu.
U Brasile hè affruntatu una grave crisa energetica postu chì a quarta più grande centrale idroelettrica di u paese, a centrale idroelettrica di Santo Antônio, hè stata custretta à chjude per via di una siccità prolongata. Sta situazione senza precedente hà suscitatu preoccupazioni per a stabilità di l'approvvigionamentu energeticu di u Brasile è a necessità di suluzioni alternative per risponde à a crescente dumanda.
L'India è u Brasile anu interessatu à custruisce una pianta di batterie di lithium in Bolivia, un paese chì detene e più grande riserve di metalli in u mondu. I dui paesi esploranu a pussibilità di stabilisce a pianta per assicurà un fornimentu stabile di litiu, chì hè un cumpunente chjave in e batterie di i veiculi elettrici.
In l'ultimi anni, l'Unione Europea hà travagliatu per diversificà e so fonti d'energia è diminuite a so dipendenza da u gasu russu. Stu cambiamentu di strategia hè stata guidata da una quantità di fatturi, cumprese preoccupazioni per e tensioni geopolitiche è un desideriu di riduce l'emissioni di carbone. In parte di stu sforzu, l'UE si rivolge sempre più à i Stati Uniti per u gas naturale liquefied (LNG).
A Cina hè stata longa cunnisciuta cum'è un grande cunsumadore di carburanti fossili, ma in l'ultimi anni, u paese hà fattu passi significativi versu l'aumentu di l'usu di l'energia rinnuvevuli. In u 2020, a Cina era u più grande pruduttore di energia eolica è solare in u mondu, è avà hè in traccia di generà un impressionante 2,7 trilioni di kilowattora d'electricità da fonti rinnuvevuli per u 2022.
In l'ultime settimane, i cunduttori in Colombia anu pigliatu in carrughju per prutestà contra l'aumentu di u costu di a benzina. I manifestazioni, chì sò stati urganizati da diversi gruppi in tuttu u paese, anu purtatu l'attenzione à e sfide chì parechji colombiani anu affruntatu mentre cercanu di affruntà l'altu costu di carburante.
A Germania hè unu di i più grandi cunsumatori di gas naturale in Auropa, cù u carburante chì cuntene circa un quartu di u cunsumu energeticu di u paese. In ogni casu, u paese hè attualmente affruntatu una crisa di u prezzu di u gasu, cù i prezzi stabiliti per esse elevati finu à u 2027. In questu blog, scopreremu i fatturi di sta tendenza è ciò chì significa per i cunsumatori è l'imprese.
U Brasile s'hè ritrovu recentemente in a presa di una crisa energetica sfida. In questu bloggu cumpletu, sfondemu in u core di sta situazione cumplessa, dissecendu e cause, cunsequenze è soluzioni potenziali chì puderanu guidà u Brasile versu un futuru energeticu più luminoso.