页banner
Accelerazione versu un orizzonte verde: a visione di l'IEA per u 2030

News

Accelerazione versu un orizzonte verde: a visione di l'IEA per u 2030

carsharing-4382651_1280

Introduzione

In una rivelazione rivoluzionaria, l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà liberatu a so visione per u futuru di u trasportu glubale. Sicondu u rapportu "World Energy Outlook", publicatu recentemente, u numeru di veiculi elettrici (EVs) chì naviganu in e strade di u mondu hè prontu à cresce quasi decuplicatu da l'annu 2030. Stu cambiamentu monumentale hè previstu da esse guidatu da una cumminazione di e pulitiche di u guvernu in evoluzione. è un impegnu crescente per l'energia pulita in i principali mercati.

 

EVs in crescita

A previsione di l'IEA ùn hè nunda di rivoluzionaria. Per u 2030, prevede un paisaghju automobilisticu glubale induve u numeru di veiculi elettrici in circulazione ghjunghjerà à dece volte a cifra attuale. Questa trajectoria significa un saltu monumentale versu un futuru sustenibile è elettrificatu.

 

Trasformazioni Policy-Driven

Unu di i catalizzatori chjave daretu à sta crescita esponenziale hè u paisaghju in evoluzione di e pulitiche di u guvernu chì sustene l'energia pulita. U rapportu mette in risaltu chì i principali mercati, cumpresu i Stati Uniti, assistenu à un cambiamentu in u paradigma di l'automobile. In i Stati Uniti, per esempiu, l'IEA predice chì da u 2030, u 50% di e vitture di novu registratu seranu veiculi elettrici.un saltu significativu da a so previsione di 12% solu dui anni fà. Stu cambiamentu hè attribuitu in particulare à l'avanzamenti legislativi cum'è l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione di i Stati Uniti.

 

Impattu nantu à a dumanda di carburanti fossili

Cume a rivoluzione elettrica s'implanta, l'IEA mette in risaltu un effettu cunsequenzale nantu à a dumanda di carburanti fossili. U rapportu suggerisce chì e pulitiche chì sustenenu l'iniziativi di energia pulita cuntribuiscenu à una diminuzione di a futura dumanda di combustibili fossili. In particulare, l'IEA predice chì, basatu nantu à e pulitiche di u guvernu esistenti, a dumanda di oliu, gasu naturale è carbone hà da u piccu in questa dicada.una svolta senza precedente di l'avvenimenti.


Tempu di post: 25-oct-2023